15 Ocak 2011 Cumartesi

38 Promil

15 Ocak 2011 Cumartesi
Merhabalar. Dün eve geç geldim Cücük uğrayamadım sana kusuruma bakmazsın umarım. Dün sabah erken kalktım. Erken dediğim 11 falan işte. Cansel mesaj atmış aradım O' nu TNT' de başlayacak izdivaç programında işe alınmış, sevindim. Belki bize de ekmek çıkar ne dersin Cücük? =P Sana da güzel bir kız bloğu buluruz. =)

Ardından Nazlı' yı aradım bana giydiği ayakkabıdan bahsederken bugün onları (ayakkabısını kastederek) göremeyeceksin ne yazık ki demişti. Ama akşam olacaklardan haberi yoktu tabi ki. =) Ben bir süre çizim yaptım projenin zemin kat planını bitirdim gibi. Akşam vakitlerinde Semih ve Cansel' e ulaştım ve Ceviz Ağacı' nda oturduk. Saat 10 falandı. Ben oradaki favori tatlım olan portakallı çizkekten yedim. Cansel çay içmiş Semih ise Cansel tarafından siparişi verilmiş Nestea' den içmişti.

11 çeyek gibi buradan kalkıp Nazlı' nın işyerine gittik. Yalnız yarım saat erken gitmiştik. Ben de işyerini dışardan inceledim, malzeme seçimine falan baktım. 12de Nazlı' yı da alıp Küçük Çamlıca' ya çıktık. Semih kendine 2 dark bira Cansel 33 lük bira -ki ilk defa 33lük bira görüyordum- Nazlı ise normal 50lik bira almıştı. Ben biraz patlamış mısır yedim o kadar. Radyoda çalan "sen üzülme gülüm, incinme" şarkısını Semih' in bir arkadaşı küçükken "sen üzüm ye gülüm, incir ye" sanıyormuş.Orada çeşitli konulardan konuştuk ancak ağırlıklı olarak konuşulan konu seksti.

2' ye çeyrek kala oradan ayrıldık lakin Acıbadem caddesinin başlangıcında duran polis ekibi bizi biraz tedirgin etti. Malum alkol kontrolü vardı. O alkolmetrenin ağzını değiştiriyorlar mı acaba? Günde kaç kişi ağzına alıyor sonuçta. Neyse efendim konuma geri dönüyorum Semih "alkol var, hiç üflemesem?" diye bir soru yöneltse de polis memuru kararlıydı alkolmetreyi doğrulttu. Semih' in "kendisinin bildiği bir yöntemle" o dalgaya üflemesi belki de bizi kurtarmıştı -ki hiç sanmıyorum-. Bugünkü yazımın başlığından herhalde kaç promil çıktığını farketmişsindir. =) Sorunsuz bir şekilde oradan ayrılıp önce Petrol Ofisi' ne (tuvaleti için) ardından da evlerimize gittik.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting