6 Ocak 2011 Perşembe

Ah bu şarkıların...

6 Ocak 2011 Perşembe
Selam Cücük. Nasılsın? Beni sorarsan iç güveysinden hallice derim
Geçen gün Taşkışla' daydım. Ne de güzel manzarası vardı. Gündüz ayrı güzel, gece ayrı güzel.

Oraya gitme sebebimi yazayım hemen, fotoşop dersi verdim Cücük. Evet. Dersi peyzaj mimarlığında okuyan bir arkadaşıma verdim. Fotoşopta çok iyi değildim ama derdimi anlatacak kadar biliyordum sonuçta. Ufak kısayolları, toolbarı falan anlattım. CTRL ve eksi (-) tuşuna basınca zoom olduğunu falan vs...Taşkışladan sonra bir süredir hastanede olan annemi ziyaret ettim. Eve geldim. Cansel ulaştı bana.Dedi Kadıköy' e gidiyoruz. Tamam dedim zaten sıkılıyordum.

Semih de zaten dünden razıydı.. =) Kendisi gün içinde rutinleşen Capitol ziyaretinden sonra geldiği evinden aramıza katıldı. Yolda Burak ve Nazlıyı aldık.

Arabada gitar hiro oynamak için Nazlı' yı ikna etme çabamız olsa da kendisi bu oyunun adını duyar duymaz bile intihar etmek istediği için elimizden pek de birşey gelmedi açıkçası. =)

                                                   
Gittik arka odaya biz de. Kadıköy' de yüksek sesli bir mekan burası Cücük. Ama neyse ki  diceyi tanıyordum ve sesini biraz kısar mısın dediğimde beni kırmadı kıstı sağolsun. =)

Arka odada biraz takıldıktan sonra yanındaki incire geçtik. Ama bu hareketi neden yaptık inan ben de şu an yazınca bilemedim Cücük.

Gece 12 gibi çıktık mekandan. Hiçbirimizin eve gidesi yok. (Nazlı hariç) Burak' ı da yolda bıraktık ama... :D
Ardından börgır da yemek yedik. Ben çok az yedim Cücük. Bilirsin diyetteyim.

Yemekten sonra da çıktık küçük Çamlıca tepesine muhabbete devam ettik. Güzeldi bence ambiyans. Manzara şehrin ışıkları falan....

Gece bizim için bitmekteydi dönüşte radyoda bilemedğim bir sanatçı tarafından "Ah bu şarkıların gözü kör olsun" yorumu vardı. Eşlik ettim. Cansel bana dönüp şarkıyı kastederek "Bunu bloğuna yaz!" dedi. Onu kırmak olmazdı.

Seninle de paylaşmış oldum Cücük. Kendiye iyi bak. Öpüyorum seni...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting