8 Ocak 2011 Cumartesi

Bahçe Kendi Mülkümüzdür

8 Ocak 2011 Cumartesi
Merhaba canım. İyisindir umarım. Beni sorarsan iç güveysinden hallice derim. Akademik takvimin güz dönemi bitmiş, ben projeden sonra spora gitmiştim. Spordan çıktıktan sonra gene Kadıköy' e gidileceği haberi geldi.

Bu haber beni şaşırtmamıştı, hatta Semih "Günü gelmişti" dedi (haklıydı da), içileceği için arabayı almamış yürüyerek geldiği için olsa gerek ilk defa geç kalmıştı hatta. Acıbadem köprüsüne kadar yürüdük. Yolda inception hakkında konuştuk. Levelları falan saydık öyle. Isınmak için Mopaş' a girmiş Gizem ve Nazlı' yla buluşup taksiyle Kadıköy' e indik. Taksi detayını verdim çünkü yolda Semih taksiciyle kanka olmuştu. GPS in trafik yoğunluğunu verip vermediğini merak etme bahanesiyle Semih taksi şoförüne boş olmadığını gösterdi. :P

Kadıköy' e geldiğimizde Doğuş da bize katılmıştı. Ben keşke Cansel de olsaydı dedikten sonra Cansel' in bana çağrı atması güzel bir detay olmuştu ki bunu kendisine de söyledim. Çok sağolsun benim bir işimi halletmek için atılımda bulunmuştu ama benim çeşitli nedenlerden dolayı bı teklifini refüze etmem gerekti. =)

Kadife Sokak' ta bir süre mekan arayışında bulunduk. Arka sokak ve İncir olmasını istemiyordum çünkü diceyleriyle aramız biraz bozuktu. Ardından sokağın bulunduğu yapı adasında bir tur döndük ve Bay Yengeç' i gözümüze kestirdik.

Burası konspet bir yerdi Cücük. Rock n' Roll tadında bir mekan. Doğuşun da belirttiği gibi "dekorasyonu düşünülmüş" güzel bir mekandı. Dekorasyon için kullanılan malzemeler oldukça çeşitli ve ilginçti. Duvarına yapışmış bir araba vardı ki Doğuş' un Rock n' Roll konspetli bir mekanda bu arabanın markasının Mercedes olabilme ihtimalini düşünmüş olması bile bende hayal kırıklığına yol açtı. Mekanın dekorasyonu konusunda "Oğlum saçmalama Amerikan kültürü falan" diye giriş yapınca haklısın dedi arabanın markasının Chevrolet olabileceğine kanaat getirdik. Ayrıca oradaki birçok kişi benim sayemde hızarın ne olduğunu öğrenmişti.. =)


Ben biraz açtım ama yiyecek birşey istediğimde mutafağının kapalı olduğunu öğrendik. Saat 22 falandı.Neyse işte herkes birşey söyledi ben de fanta. :D İçmem konusunda üzerimde çok baskı vardı ama yılmadım Cücük...







Fantanın pipetini burarak Nazlı' ya yönelttim patlatması maksadıyla. Ama bu herhalde bunu yanlış anlamış olmalı ki bunu bir iddia ya dönüştürerek "patlatırsam sana bir fındık votka shot ısmarlayacağım" dedi. Patlatamazsa gidip sigara içecekti. Evet Cücük her ikisinde de O kazanacaktı biliyorum. Ama patlattı o ayrı. Sözden dönmek olmaz fındık votkayı içtik tadı da fena değildi hani... =)


Mekanın övdük ama saat 1de kapatıyor olması oldukça üzücüydü. Çünkü bizi kesmemişti. Karnımız da aç biliyorsun. İçinde Tarkan çalan bir büfede birşeyler atıştırdık. Sonra barlar sokağına döndük. Yarım Elma' daki Şebboy' un işletmeciliği yaptığı bara gittik. Semih o kadını görünce çok mutlu olmuş hatta içinden beraber foto çekilmek istemişti ki Şebboy yanımıza gelip ne içmek istediğimizi sorunca Semih' in verdiği bira cevabı üzerine kadının "ağzına sçayım" demesi Semih' i oldukça üzmüş, foto çekilmek isteği mininuma düşmüştü. Yok olmuştu demiyorum bak. =) Burada da bir fındık votka attım Cücük. Ama Bay Yengeç' tekinin aroması daha iyiydi. Otururken Doğuş bir anda "ben hava almaya çıkıyorum" diyip biraz dışarıda durması bizde merak uyandırdı. Döndüğünde de keyfi pek yoktu. O geldikten biraz sonra kalktık zaten. Çıkarken beterböcekteki şarkı çalıyordu. Bunu Semih' e söyledğimde "bir şeyi de hatırlama ulan" dedi. =)


Gece olmuş ayaz çıkmıştı ellerimiz ceplerimizde Kadkıköy rıhtıma iniyorduk. Taksiye binmek için vardığımızda Doğuş ben sabaha kadar burada kalacağım zaten kursum var dışarıda takılmak istiyorum gibi bize göre çok saçma olan cümleler kurmyaya başladı. O' nu burada  bırakamazdık. Belli ki canı sıkkın. Taksiye de binmiyor uyuz! En sonunda bizimle Acıbadem e yürümesine ikna ettik. Evet Cücük Ocak ayı ve saat üç buçuk dört falan. Acıbadem'de yürürken Semih gene aynı taksi şoförünü gördüğünü iddia etmişti ama kendisinden başka şoförün yüzüne bakan olmadığı için (fiziksel olanaksızlıklardan ötürü ben mesela şoförün ense tıraşının koltuk başlığından kalan kısmını görebilmiştim) bunu teyid edemedik. =) Evin önüne geldiğimizde Doğuş' u Nazlılarda kalmaya razı ettik ve "evlere dağıldık" canım.





3 yorum:

nazlı k.

gelen fantayı pipetsiz kabul etseydin asla fındık votka ile tanışamayacaktın..
herşeyde bir hayır varmış fer.

nazlı k.

bu arada teman çok hoş =}

FERibot

Tesekkurler.. =)

Yorum Gönder

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting