17 Ocak 2011 Pazartesi

Ballı Hardal(r)a Bandım

17 Ocak 2011 Pazartesi
Selamlaaaaar. Evet heyecanlı bir giriş yapmak istedim Cücük!.. Pazar günümün evde geçmiş olmasının verdiği enerji birikmesinden de olabilir bu girişimin nedeni.

Neyse sana cumartesiden bahsedeyim ben. 15' te sanat tarihi finalim vardı. Öğrencilik hayatımda girmiş olduğum en güzel sınavlardan biriydi diyebilirim. =) A bloğun ilk defa beşinci katına çıkmanın verdiği heyecan da vardı üzerimde. Nur Hoca gerçekten özel bir insan bence. Çok samimi ve neşeli. Kendisini anıyorum buradan. Sınavdan sonra Nazlı aradı beni ve Arnavutköy' e çağırdı Doğuş' la fotoğraf çekiyorlarmış ben bu güzel teklifi reddettim çünkü Emre' ye projesine bakmak için söz vermiştim.


Finalden sonra beni mimarlığın önünnde bekleyen Emre ile buluştum. Kendisi T bloktaki ozalitçinin kapalı olduğunu söyledi. Bize Beşiktaş yolu gözükmüştü Cücük. Barbaros Bulvarı' ndan aşağı yürüdük ve çıktımızı alıp bir kafede projesini inceledik. Anaokulu tasarlıyordu kendisi. Projesi için ayırdığım bir saatin sonunda ben spor salonunun yolunu, Emre de çizim için kullanacağı camı kestirmek için camcının yolunu tutmuştu. Herkesin tuttuğu kendisine unutma Cücük.


Spordan sonra Nazlı ile konuştum, Doğuş' la beraber Bay Yengeç' telerdi. Semih' le beraber yanlarına gitik. Oraya vardığımızda  Gizem' in bizden önce vardığını idrak ettik. En son olarak da Cansel aramıza katıldı. Taytında ağır yağ lekeleri vardı ve işteki ilk gününde istifa ederek (bence) çok iyi bir karar almıştı. Neden istifa ettiği konusu ise detaylı biraz ama genel olarak çalışma ortamının "amatör ruh" ile "mallık" arasındaki farkın açıkça farkediliği bir yer diyebiliriz.


Bay Yengeç bu hafta pek sarmamıştı, bizim de pek keyfimiz yoktu. Börgırda bikaç bişey yedik ardından Kadife Sokak' ta rutinleşen "ayakta takılma ve karar verememe" moduna geçtik. Uzun düşünceler sonunda Semih'in go-kart-ki benim de aylardır arkadaşlarımdan istediğim birşeydi- teklifi oylamadan hızla geçti.Ne de olsa konseyimiz sağduyuludur.

Go-kartı 7.5+7.5 olmak üzere 2 parça halinde 15 dakika yaptık. Baya eğlenceliydi. Ancak ben birtaz hırs yapınca ağzımı açıyordum ve bu durum zaten kötü olan boğazım için pek de iyi olmadı. =) Kartingden sonra Gizem' i eve bıraktık. Bostancı sahilde oralet ve kahve içtik. Kıyıda nedensizce Nazlıyı ve Semihi (ayrı ayrı) sırtıma alıp koştum! Semih koşmamı çok beğenmiş olacak ki tüm ağarlığını öne verip beni arkadan tepiklemeye çalışınca beton zemine çakıldık! Neyse ki ikimizin de birşeyi yoktu. =)

Pazar günü  projeye devam ettim. Akşam ise hukuka giriş dersi için biraz çalıştım. Pazar sönüktü anlayacağın.. =)

0 yorum:

Yorum Gönder

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting