11 Ocak 2011 Salı

Final Time

11 Ocak 2011 Salı
Evet Cücük finaller geldi çattı. İlk finalimi oldum hatta. Taşıyıcı Sistem Tasarımı 2 adlı güzide dersimden final olmanın mutluluğu içerisindeydim. Hoca ilk vizenin kolaylığı ile ikinci vizenin zorluğu arasında bir harman yapmış tadından yenmeyen bir final olmuştu.

Finalden sonra orta bahçede oturduk biraz. Esra ile konuştuk. Morali oldukça kötüydü. "Yüz verdik ayıya, geldi sıçtı halıya" modundaydı. Evet ruh halini özetleyen en iyi atasözü bence buydu. Kendisine kadın-erkek ilişkileri konusundaki engün tecrübelerimi açtım. (engin tecrübe ne kadar gizelmli bir kelime değil mi Cücük) "Ayrılıktan sonra yapılması gerekenler" başlıklı çok sevilen makalemden alıntılar yaptım.

Daha sonra Habibe, Hicran, Elif, ve Ufuklar geldi. Habibe, koyu siyah saçları ve hafif siyaha boyanmış kaşları ile Elif ise yeni saç stili ile karşımıza çıkmıştı. Hicran' da imaj açısından çok bi değişiklik yoktu. (Gerçi yüzü biraz esmerdi "fondöten mi sürdün?" soruma "hayır" cevabı vermesi beni şaşırtmadı değil) Elif' in saç stilini beğenmiştim. Çok iyi oldu o saç O' na. Saçının eski halini hatrladıkça daha iyi anlıyorum. =) Elif' in saçlarından sonra projesine baktık biraz.


Okuldan sonra eve gelip spor çantamı alıp biraz göğüs ve kol hareketi girdim. Spor iyi geliyor bünyeye vesselam. Spordan sonra annemi ziyaret ettim kendisi haftasonunu evde geçirmiş, lakin ertesi günü sabah erken doktorla görüşeceği için gene hastaneye yatmıştı. Eve geldikten sonra bir süredir izleme sırasına alıp izleyemedğim "true romance" i izledim. Tarantino tadını hissettirmişti gene filme. Gary Oldman ve Brad Pitt' in gençliğini farkettim. Doksanları andım falan...




Filmden sonra Semih' in tonerli bir yazıcı aldığını öğrendim. Mutlu oldum. Alacağı referans mektubunun formatı hakkında konuştuk. Öyle işte Cücük. Bir gün daha böyle geçmişti... Öpüyorum!..

3 yorum:

nazlı k.

umarım o referans mektuplarının kalıplarını götürmüştür

habi

yüzümdeki kırmızı bantın kalkmasını istiyorum adımı verip yüzümü gizleyerek beni deşifre edemezsin.. hem en güzel fotoğrafımız o bizim:D 3ü bir aradalar olarak:D

FERibot

Tam adını vermedim. Hem kırmızı güzeldir, açtı sizi... =)

Yorum Gönder

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting