4 Ocak 2011 Salı

Mavi kutu

4 Ocak 2011 Salı
2011 in ilk günü film izleyelim dedik.
Nazlı' nın leptobu büyük bir başarıyla televizyona bağladım Cücük.
Çünkü birkaç gün önce mavi VGA kablo aklıma geldi. Neyse fazla detaya inmiyorum. =)

Tamam görüntü işini çözmüştüm ama ses için bir sıkıntımız vardı. Leptoptan ses çıkmıyordu bu yüzden Natülüs' e gidip ufak bir ses sistemi alalım dedik. Dedik demesine de karfurun içindeki en tahribatlı(?) kutuya sahip ses sistemini uygun fiyatı yüzünden tercih etmiştik. Benim içimde şüphelerim vardı oradaki görevli İlker Bey' e sordum: "Ne iş?" dedim "Bozuk çıkmasın?" "Yok" dedi. Gel kap! kampyansı mı Kop gel! kampanyası mı ne oluyormuş orada satılıp iade edilmiş olabilir falan dedi. İçim rahat etmedi ama aldık nasıl olsa bişey çıkarsa iade edilir diye.

Neyse eve geldik. Subwoofer (nasıl yazıldığına baktım, normalde " sab vufır" yazardım) bozuk çıktı, şaşırmadım.
Sistem 2+1 olduğundan diğer 2 ufaklık çalışıyordu o şekilde izledik biz de ertesi gün sab vufurı iade etmek kararıyla.


Şimdi "büyük ekrana bağladık leptobu, bari yüksek çözünürlüğe sahip bir film izleyelim de deysin " mantalitesiyle elimizdeki HD filmlerden 2001 yapımı Muhholland Dr. yi seçtik. 2 buçuk saatlik filmden sonra biraz üzerinde konuşup ayrıldık.

Filmin konusundan ve bizde bıraktığı etkiden bahsetmeyeceğim Cücük.
Belki bu yazımı okuyan merak edip izler bilemiyorum.. =)

0 yorum:

Yorum Gönder

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting