13 Ocak 2011 Perşembe

Perşembe Günü Cumanın Habercisidir.

13 Ocak 2011 Perşembe
Uyandım Cücük, sadece o final zamanı dersler için doldurulan saçma anket sorularını çözmememk adına 20 dakka geç hitmiştim finale. =) Gittiğimde güzel bir zamana denk gelmiş, hemen elime tutuşturulan final kağıdı ile başbaşa kalmıştım. Başbaşa dediğim sınav anında Hicran da yanımdaydı canım. Mekanın Üretim Tüketim Süreci isimli seçmeli derstiin finaliydi. Ders zamanı yaptığımız sunumlar hakkında bir soru vardı  aklımda kalanları yazdım.

Hicran' la yemek yedik. Kendisi Esra' larla birlikte kahvaltı yaparken aralarında olan Emre ile, Hicran' ın  facebook profilindeki fotografı altındaki sohbetini anlattıı. Fotografı burada paylaşmaktan çekince duymuyorum Cücük. =) Okul bugün boştu sadece uygulama projesi teslim edecekler ve seçmeli ders alanlar falan vardı. Mimari Yaşam Döngüsü dersi için çıktı almaya gittik. Bizim okulda 2 fotokopici var Cücük. İkisinin de tavanı basık ve makineler çok fazla ısı yayıyor. Bir de kalabalık olunca tadından yenmeyen bir ambiyans oluşuyor  ki sorma gitsin. Hele bir de ödevini o bilgisayarlarda yapmaya çalışan tipler var ki numune! Al besle onları! Neyse çıktımızı alıp ödevimizi teslim ettik. Ardından biraz Emir' le sohbet edip okuldan ayrıldık.

Üsküdar' a geçtikten sonra Nazlı ile telefonda konuştum. O' na jüri sonrası ava çıkacağımızı belirttim. Minibüste mi yoksa 6 numaralı otobüste mi olduğumu sordu. Cücük sen bilmezsin 6 numara yeni çıktı sayılır 2 aylık falan. Üsküdar-Acıbadem arası çalışan miniüslerin rakibi. Zaten tam bir otobüs sayılmaz. Midibüs diyebiliriz şu kıvamda. =) Ben de minibüste şoförün yanındaki koltuktaydım e doğal oalrak Nazlı' nın bu sorusunu dolaylı yoldan cevapladım. =) Kendisi Cumartesi akşamı birşeyler yapacağımızı belirtti. Benim aklımda proje vardı. Mimari Tasarım 4 için halen çizmeye başlamadığımı belirttim ama kendisi ısrarcıydı belli ki kaçış yok bakalım kader kısmet... =)

2 yorum:

habi

gözleri içine kaçmış çocuğu unutmuşsun bi zahmet anlat da bizde bilelim Hicran Ferhattan duyun dedi:D

FERibot

Kendisiyle T bloktaki fotokopiciye giderken karşılaştık. Önce profilden gördük. Yüzünü neredeyse tam gördüğümüz anda bile gözler o kadar gerideydi ki kaş çıkıntısı gölge atıyordu gözlere. Gözler o kadar geride sen düşün. Her zaman güneşten korunaklı. Otomatik saçak.

Yorum Gönder

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting