12 Ocak 2011 Çarşamba

Üşüdüm üstümü örtsene anne

12 Ocak 2011 Çarşamba
Selam Cücük! Nasılsın bakalım. Beni sorarsan şu an biraz başım ağrıyor nedeninden bahsedeceğim birazdan.

Dün mekanda renk ve yapı fiziği 1 derslerimin finalerine çalışmak için çalıştım Cücük. Evet ama sadece çalışmaya çalıştım. Mekanda renk diyince kusma hissi gelir oldu artık. Kusmuğumun Munsell Renk Dizgesindeki ifadesi muhtemelen şöyle olur : 45: 4/6 =)

Evet anlayacağın gibi sadece şöyle bir baktım sayfaları geçtim okumak bile zor geldi. Yapı fiziğine baktım ama. Önemli yerlerin üzerinde durdum falan. Neyse işte Salı günüm böyle geçmişti sonra bugün oldu final zamanı.

Önce mekanda renk vardı çalışmadığım için Elif' e güveniyordum biraz da altyapıdan çözsem zaten geçerdim. Gözüm yükseklerde değil. =) 60larda bir not almayı düşünüyorum Cücük yani mekanda renkten geçtik. Ardından yapı fiziği finalime girdim o da zor değildi. Ondan da 70-80 arası bir not alıp önümüzdeki derslere bakmanın rahatlığı ile yoluma devam ettim. Okuldan çıkınca adeta baharın habercisi bir hava vardı. Hicran' la birer melanj içip benim favori yiyeceğim olan "wafer master" yani halk arasında bilinen adıyla "rulokat" yemek için orta bahçeye oturduk. O arada Gülçin' den sanat tarihi notlarını almak için de beklemiş olacaktım.


Orta bahcede otururken kuzenim Onur' un Kocaeli' nden arkadaşı Büşra ile tanıştık. Kendisi bir süredir benimle tanışmayak isteyip denk getirememişti. Hatta Hicran' ı bulup O' nu fyese eklemiş falan... Orada otuturken bir grup genç dimağ gelip Habibe' nin projesini bize verdi.

Hicran' a projesi için taşıyıcı sistem bakımında tavsiyeler verdim daha sonra o evine gitmek için yola koyuldu. Gülçin hala sınavdan çıkmamış ben de başka bir arkadaş için strüktür çözümlemesi yapıyordum. Neyse teknik konularla seni boğmak istemiyoryum Cücük. Gülçin sınavdan çıkıp yanıma geldi gittim fotokopi çektirdim. Fotokoiciye girdiğimde ne kadar üşüdüğümü farkettim Cücük. İşte başımın neden ağrıdğını şimdi anlıyorsundur umarım.

Fotokopiden sonra kalkıp Beşiktaş' a yürüdük. Yolda; Emre, Ahmet, Ecem, Zeycan, Erhan, Enes, Hafsa ve Hıdır' la karşılaştım. Onlarla muhabbet ederek ve yolda ayaküstü Emre' nin projesine bakarak ilerliyorduk. Hıdır' ın yeni 3 numara saçlarına gönderme yaparak bir espri yapmayı düşündüm ama O daha iyisini yaptı: "Yaz okulunda üstten askerlik almak istedim sistem vermedi" dedi. Güzeldi sevmiştim bunu.. =) Cafe The Best' te  görebildiğim kadarıyla; Ufuk,Yelda, Esra ve Elif' e el salladım. Yamulmuyorsam yemek yiyorlardı..

Neyse motora bindiğimde yorulduğumu farkettim ama yılmak yoktu bugün spor günümdü geç olan saate rağmen sporuma gittim. İyiki de gitmişim, geç gittiğim için 5-6 aydır görmediğim spor arkadaşlarımla görüştüm. Öncelikle Küt saç geldi. Zaten kendisi de 3 aydır gelmiyormuş. O saçımı kestirmemi gönülden isteyen insanlardan biriydi. Görünce çok mutlu oldu. Eskisinden daha gür olmuş dedi. Mayıs' ta evleneceğini, spora verdiği 3 aylık arada  4-5 kilo aldığını belirtti. Kız ufacık tefecik birşey zaten aldığı kilo hemen belli oluyordu.. =) Siz Türkler ne diyorsunuz "Ayva göbek" mi? ondan işte...

Banker geldi ardından o da kilo almıştı biraz. Sporu bırakanları kaderi bu anacağım! O da saçım ve verdiğim kilolar hakkında olumlu şeyler söyledi. Hayat akıp gidiyordu Cücük...

4 yorum:

Unknown

1 grup genç dimağ kim ola ki ?=)

FERibot

Yapı elamanları 2 finalinden çıkan alt dönemden insanlar...

habi

arkadaşlarımdan dimağ diye bahsetmen.. peki ben ne oluyorum acaba.. wafer masterı da bensiz yemen hiç hoş değildi hani:D

FERibot

Ne diyeyimdim arkadaşlarına Mahmut mu diyeydim? Wafer Master' ı yerken seni andım,aradım hatta.. =)

Yorum Gönder

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting