20 Şubat 2011 Pazar

Haftalık Blog

20 Şubat 2011 Pazar
Selam Cücük' üm!.. Sana gene yazamadım ama inan bazen zor geliyor sana yazmak. Neden biliyor musun sadece metin eklemeyi sevmediğim için görsellerin de büyük kısmını kendim hazırladığım için vakit alıyorsun. Olsun ama bak yazıyorum şu an hadi yine iyisin... =)


Günlük değil haftalık olacak bu o yüzden sana Salı gününden bahsederek başlıyorum. Malum MT5 başladı. İlk ders de hoca seçimi vardı. 12 adet güzide hoca içinden beni cezbeden 2 isim vardı. Cem İ. ve Bünyamin D. bu iki isim arasında seçim yapmam gerekiyordu çünkü kurada 70. sıra numarasını çekmiştim ve her iki isim de boştu. Malum serde yarışmacılık ruhu var. Bu iki isim de yarışmacı. Seçim yapmakta oldukça zorlandım. İç dünyam öyle karışıktı ki Cücük anlatamam. Her iki mimarın da tarzını beğeniyordum o yüzden seçim yaparken uygulanmış proje sayısı, bürosunda çalışan insan sayısı, son yarışmada (izmir opera) hazırlanmış projeler vb gibi birçok kriteri gözönünde bulundurarak Bünyamin D' yi seçtim. Hicran da çalıştığı ofiste O' nun projelerinin uygulama projelerini hazırladığı için seçimini aynı yönde kullandı. Seçtikten sonra "Geçen sene O' ndan (B.D.) alan 5 kişi geçmiş" ve ardından "O' ndan alan 3 kişi geçmiş" gibi gittikçe azalan kişi sayısına bağlı söylentiler kulağıma ilişti. Olsun ben bardağın dolu kısmına bakıyorum. Sonuçta 3 kişi geçebilmiş... =)

Çarşamba-Perşembe evdeydim; genelde öğleden sonra kalkıp, spora gidip akşam da film falan izledim. Sırasıyla V For Vendetta ve Reconstruction' ı izledim. İkisini de beğendim açıkçası. Sinemayı biraz geriden takip ediyor olabilirim, olsun gene de izliyorum anacım!.. =) Cuma günü ise okula gidip MT5 hakkındaki seminere katıldım. Güven Ş. bize proje yapacağımız alan (Esentepe) hakkında bilgiler verip, geçen dönem yapılan projelerden örnekler sundu. Ardından Esentepe' de buluşup alanı gezdik.

Bu iş bittikten sonra Beşiktaş' a gidip Guitar Hero oynadık. Bu sırada 10 kişiydik. Ben, Esra, Ozan, Barış, Enes, Merve, Zeycan, Erhan, Hıdır ve Alican. Buradan çıkıp Tabu XL oynadık bu sırada yanımızda Emre Ahmet Hafsa ve Alican' ın adını bilmediğim ve birazdan bahsedeğim mekanda gözlük ve göz numarası hakkında konuştuğum çocuk vardı.

Beşiktaş' tan Taksim' e geçtik. Klan' ın yancı mekanı ayrı bir yer olarak açılmış oraya oturduk. Burada da sohbet falan ettik. Erasmus üzerine konuşuldu. Emre yurtdışında yaşadığı biletsiz seyahat hikayesini bizimle paylaştı. Esra senden bahsetti Cücük. Adresini andı reklamını yaptı. =) Fotoğraf falan çekildik. Bu sırada ben Cansel' le Esra' nın mesaj haklarını umarsızca sömürerek mesajlaşıyordum.  Cansel de Taksim' de, arkadaşı Burçin' in ofisinde Anıl için çektiğimiz videoları dijital ortama aktarma işini bitirmiş benimle beraber dönmek istediğini belirtmişti. Bu video işinden sana bahsetmemiştim Cücük. 20 Şubat Anıl' ın doğumgünüydü ve herkes O' nun hakkında birşeyler söylemişti ve Cansel ve bunu montajlayıp kendisine doğumgünü hediyesi olarak sunacaktı gerçi yetiştiremedi o ayrı, olsun düşünmesi yeter.Birkaç güne biter zaten.

Neyse işte Taksim' de Cansel' le buluşup onların evine gittik. Nazlı ile konuştum ve ne zaman Nazlı' lara gitsem denk geldiğim Adını Feriha Koydum isimli klişe senaryolu diziyi ve bunu takiben Beyaz Show' un bir kısmını izledik zaten Nazlı uyuyakalmıştı.  =)




Cumartesi günü saat 15:30' da kalktım evet rahatça uyuyabildiğim son günlerin geldiğini damarlarımda hissediyordum. Bu hakkımı sonuna kadar kullanmak istedi bünyem. Spora gittim ve sonra Anıl' ın doğumgününü kutlamak adına Küçük Beyoğlu' na gittik. Burada yanımda Cansel, Anıl, Nazlı, Doğuş ve Berkcan vardı. Semih bir arkadaşının düğününde olduğu için aramızda değildi. Ama gecenin ilerleyen saatlerinde O da aramıza katılacaktı. Küçük Beyoğlu' nda sıkıldım adeta Cücük. Doğuş' un bitmek bilmeyen seks muhabbetleri beni bunaltmış kendimi farm Frenzy 2' ye vurmamı sağlamıştı. 2-3 bölüm geçtim iyi oldu. Ama hava soğukluğu ayaklarımı hissizleştirmişti adeta. Otobüs duraklarına koşar adım gittik. Hatta Doğuş o kadar üşümüş ve hızlanmıştı ki bizden önceki 110' a binmişti. =) Otobüsten inince Semih bizi aldı ve evlere dağıldık.

Ha bu arada Cücük gene unutacaktım. Kadıköy İskelesi ve Yakın Çevresi Ulusal Öğrenci Mimari Fikir Projesi Yarışmasından satınalma ödülü kazandım lan! =) 14 adet eşdeğer ödül verilmiş bile olsa benim için anlamı büyük.. =) Hadi öptüm seni!..

0 yorum:

Yorum Gönder

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting