7 Şubat 2011 Pazartesi

Ne Desem Bilemedim

7 Şubat 2011 Pazartesi
Selam canım bloğum Cücük. Bilirsin ben yoğun bir şahsiyetim. Sana gene ilişemedim affet beni. Okuldaki projemi teslim edip jurisini atlattıktan sonra "Kadıköy İskelesi ve Yakın Çevresi Ulusal Öğrenci Mimari Fikir Projesi Yarışması" başlıklı yarışmaya katıldım. Bu süreçte tek kişilik bir ordu gibi çalıştım yahu.

Projeyi hazırlama süreci yorucu ve yoğundu. Ama içime sinip öylecene gönderdim. Bu 9 günlük süre içinde hasta bile oldum düşün. Ne günlerim geçti.  Arkadaşlarımın düzenlemiş olduğu organizasyonlara katılamadım. Üzgünüm. Herşeyde bir hayır vardır unutma Cücük. Burada ne yazıldıysa o!

Pazar günü Nazlı' yı da alıp Beşiktaş' ta bizi bekleyen; Anıl, Cansel, Nevzat, Doğuş ve Semih' le buluştuk. Onlar açtı ama ben yeni kahvaltı etmiştim. Sinop Mantı' da mantı yediler. Ardından Beşiktaş' ta otobüs duraklarının arkasındaki boşukta taburelerini dizmiş kafetaryada birer Türk Kahvesi içtik. Kahvenin yanında Anıl' la beraber aldığım "orta" boy tulumba tatlısı vardı. Nevzat'la Semih o akşam Galatasaray-Eskişehir maçını yerinde izleyecekleri için çok heyecanlılardı ve aramızdan ayrılıp stadın yolunu tuttular. Doğuş da yaklaşan 6 bütü için ders çalışmak adına evin yolunu tutmak için karşıdaki otobüs duraklarına yöneldi. Anıl da orada aramızada ayrıldı. Ben, Cansel ve Nazlı ise Çarşı' da biraz gezdik. Onlar kıyafet baktılar birkaç parça birşey aldılar falan.

Çarşıda geçirilen yaklaşık 20-25 dakkalık süreden sonra İstinye Park' taki H&M ' e gitmeye karar verdik. Zira Cansel' le Nazlı burayı çok övmüş, bende de ciddi bir merak uyandırmıştı. Ama şunu diyebilirim ki gittiğimizde farkettik ki o gün H&M tam bir hayalkırıklığıydı. Hiç güzel birşey yoktu Cücük. 

Eve gelince msn de, şu an memleketi Kayseri' de olan Ozan' la konuştuk biraz. Kendisi ders seçimi konusundaki kaygılarını belirtti ve bloğumun takipçilerinin Kayseri' de bile olduğunun fotoğrafını yolladı.. =)

Şu birkaç günlük tatilimde Call Of Duty Black Ops oynamaya karar verdim ve oyunu kurdum. Önümüzdeki günlerde oynamayı hedefliyorum Cücüğüm.. :D

0 yorum:

Yorum Gönder

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting