23 Mart 2011 Çarşamba

Lavanta Kokusu

23 Mart 2011 Çarşamba
Merhaba Cücük özledim seni. Bağlandım sana farkında mısın bilmiyorum. Cumartesiyi anlatmak isterim sana. Spordan Nazlı ve Semihle buluşup Ceviz Ağacı' nda oturduk. Daha sonra da Cansel katıldı aramıza. Nazlı' nın Pazar günü sınavı olduğu için Kadıköy' e gitme planımıza katılmadı. Az ısrar etmedim ama... Gizem' i de çağırdım ama O da ananesinden izin almadı. Kadıköy' de güzel bir mekan keşfetmişler ben de beğendim açıkçası loş bir mekan ve müzikleri softtu. Burada şarap içtik. İçtikçe kafalar güzelleşti biraz Semih benim telefonumdan Doğuş' a ve Gizem' e mesaj atmaya başladı. Hatta Doğuş' a burada telaffuz edemeyeceğim şeyler söyledi.. =)  Semih in ardından Cansel de benim telefonumdan Gizem' e mesajlar attı falan. Sohbet güzeldi, genelde Anıl' dan bahsetmiş olsak da kadın-erkek ilişkilerinin vurgulandığı bir ortam vardı. 

Pazartesi ise, Pazar günü hazırladığım Kentsel Tasarım projesinin kritiklerini aldık. Burada binaların kaç katlı olduğunun eksik olduğu denildi gülüp geçiyorum onu boşver.. Kasıcı bir yapı fiziği uygulamasından sonra çok sevdiğim, en çok zaman ayırdığım dersim toplumsal yapılar ve tarihsel dönüşümler dersine katıldım. En önde oturan kızın adını yoklama listesinden çıkarmaya çalışırken Habibe' nin yanlış yönlendirmesi sonucu başka bir isimi aldığımı akşam facebooktan bakınca anladım. Burada ne yazıyorsa o oluyor cücük. Akşam spordan sonra Semih Doğuş ve Nazlı' yla buluşup, biraz oturup eve gidip slumdog millionaire' i izleyip uyudum.

Salı günü ise bitmek bilmeyen juriye katıldım. Okuldan sonra spora gelmiştim. Bu ara proje yok ya sık sık gelebiliyorum spora onu farkettim. =) Ardından sırasıyla Semih, Doğuş, Berkcan, Cansel ve son olarak işten çıkıp aramıza katılan Nazlı ile buluştum. Gene fiks mekan Ceviz Ağacı' ndaydık. Değişik olarak şunu belirtebilirim: Cansel, Başak Abla' sı için hazırladığı defterin kapağına takma kirpik alacaktı bu yüzden Shopping Fest kapsamıyla saat 23 e  kadar açık olan Capitol' e gittik O' nunla. Takma kirpik aldığımız yerde lavanta vardı elime sıktım bak hala kokuyor ne de güzel kokar lavanta. =)

0 yorum:

Yorum Gönder

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting