18 Mart 2011 Cuma

UP

18 Mart 2011 Cuma


Cücük sana yazmayacaktım bugün ama yazasım geldi. Up ı izledim de çok doldum lan. Cidden 3 kez  ağladım. (Burasi biraz spoiler içerecek Cücük kusura bakma) İlk 10 dakikalık kısımda Ellie ve Carl ' ın tanışma ve hayat  hikayesinin özetlendiği kısım içimi öyle bir burktu ki film boyunca onun etkisinden kurtulamadım zaten. Daha sonra filmin ortasını geçtikten sonra  Carl' ın Ellie' nin My Adventure Book' undakı Stuff I'm going to do kısmındaki fotoğraflar da içimi acıttı ve en sonda ufaklığın rozet takma gününde babasının gelmeyip, Carl' ın gelip Ellie' nin yıllar önce ona taktığı gazoz kapağını velete takması da noktayı koydu bende. (Spiler uyarısını kapatayım Cücük) Filmi öyle bir anlattım ki sanırsın ki aşırı duygusal. Belki de aşırı duygusal bilemeyiz Cücük ama ben bu filmden sonra lohusa dönemine girmiş kadınlar gibi oldum. İyi geceler öpüyorum seni gıdığından...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting