5 Mart 2011 Cumartesi

Yogunum Canım

5 Mart 2011 Cumartesi
Evet Cücük yoğunum. Cidden yoğunum. Mimar olmaya çalışıyorum biliyorsun. Bünyamin D. ile çalışmak biraz zormuş onu anladım. Çalışmaktan kaçınmam bilirsin. O yüzden sana şu sıralar yazamassam üzülme bana. Kırılma bana. Gücenme bana.

Zaten sana erişim yasaklanmış ama ben yazıyorum merak etme.. =) Neyse haftanın kısa bir özetini yapacak olursak, projede Esentepe bölgesine mixed-use proje yapıyoruz bunu biliyorsun zaten. Çalışma bölgesinin ortak bir maketini yapmak için perşembe günü fakültenin bodrum katında buluştuk. Ben Merve Zeycan Erhan Ozan Veysel Uğur Müge ve isimlerini hala bilmediğim, 2 farabi öğrencisi daha vardı. Bir farabi öğrencisi yanında yancısını da getirmişti. Belki de sevgilisiydi bilemiyorum burada dedikodu yapmak istemiyorum. =) Neyse işte saat 18 gibi başladık makete ve 23te bitti. Herhes bir ucundan tutmuştu fena da olmamıştı hani.

Cücük şimdilik bu kadar yazıyorum sana çünkü çok önemli gelişmeler yok ama genel olarak okul monotona bağladı söyliyim... =)

0 yorum:

Yorum Gönder

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting