14 Mayıs 2011 Cumartesi

Uyumayaydım iyiydi...

14 Mayıs 2011 Cumartesi
Merhaba canım. İyisindir inşallah. Ben iyiyim. Sana geçen haftadan bahsedeyim biraz. Kocaeli' nden kuzenim Onur geldi Kendisi ile akşam Kadıköy' de buluştuk. Yanımızda Onur' un Antalya' dan arkadaşı Emel ve Zeliha da vardı. Daha sonra Oğuz da aramıza katıldı. Emel falıma baktı kendisi falda profosyonel bir insandı. Tüm fal jargonuna da hakimdi açıkçası. Ardından onları yolcu edip Onur' la Arka Oda' ya geçtik. Burada Nazlı, Cansel, Burak Servil, Onur (abi olan), Çiğdem, Baykal ve Sercan da vardı. Özellikle burada Baykal ve Sercan' ı ilk defa görüyorum. Kendileri profosyonel futbolcuymuş. Hatta Sercan' ın oynadığı takım süper ligdeymiş falan. Lakin futbolla zerre ilgim olmadığı için futbol konusunda konuşamadık. =) O gün güzeldi Cücük kalabalıktı ama güzeldi. Çıkışta Burak' ın bisikletle geldiğini gördüm. Uzun zamandır bisiklete binmiyordum. Canım çekmişti. Bİrkaç dakka binmek istedim lakin Kadife Sokak' ta yani barlar sokağında ve Cumartesi akşamı kalabalığında biraz zor olsa da ara sokaklarda keyifli anlar yaşadım.

Ardından proje için tekrar yoğun bir şekilde çalışmaya devam ettim. Salı günü mü ne Kaybedenler Kulübü' nü izledim. Ahu Türkpençe' nin bir mimarı canlandırması gülümsetti bünyeyi. Mesela Çocuklar Duymasın' daki Haluk da mimar ama o beni heyecanladırıyor mu? Hayır! Neyse filmden bahsetmem gerekirse fena değil. Belgesel tadında olmuş neredeyse. Kadıköy sokaklarını görmek mutlu etti beni. Proje için sabahladım geçen gün. Çizim sabah 8de bitti işte o saatten sonra 45 dakka 1 saat uyumayaydım iyiydi zira ertesi gün ölü gibiydim. Çok dalgındım lan! Eve gelip 17 saat uyumam da başka bir bilim dalının inceleme konusu olabilir ama sanki kaçırdığım günün uykusunun da hesabını sormuş gibiydim. Çok kişinin rol aldığı rüyalar gördüm. Rüya görmek uyku süresiyle ilgili değildir belki ama uzun uykumda gördüğüm rüyanın cast ı oldukça genişti diyebilirim. =)

1 yorum:

habi

çocuklar duymasındaki Haluk inşaat mühendisidir yavrum vee kaybedenler kulübü izlemene ortak olmak için link istiyorum pls :D

Yorum Gönder

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting