15 Haziran 2011 Çarşamba

Armut Dibine Düşer

15 Haziran 2011 Çarşamba

Perşembe günü öğlen kalktığımda beni bekleyen bir maket duruyordu. Büyük bir kısmı bitmiş, ufak dokunuşlarla güzelleşmeyi bekleyen… Gerekeni yapıp 2 saat içinde maketimi bitirmiş, rahatlamıştım. Artık proje adına yapılacak hiçbirşeyim kalmamıştı ve içim rahattı. Bundan mütevellit kendime zaman ayırmanın vakti gelmişti. Maket bitince traş oldum ve spora gittim Cücüğüm. Evde  babam traşlı halimi görünce “armuda dönmüşsün” demesi üzerine “armut dibine düşer” demem evde yeni bir boyut açmıştı. Akşam Nazlılarla sinemaya gidecektim aslında film 7’deydi ve ben kendimi 7’ye göre ayarlamıştım ama spordayken beni aradılar ve oradaki  3 çocukla beraber toplamda 6 bilet almışlar ve 7’ye 10 kala sinema önünde buluşmaya karar vermişlerdi. Bu karar 2 ayağımı bir pabuca soksa da tam vaktinde Nautilus’ te olmuştum. =) Doğuş, Nazlı ve ben olarak izlediğimiz filme Semih daha önceden izlediği için gelmemişti.  Biraz filmden bahsedeyim sana Cücüğüm. The Hangover Part II’ yu izledik. Gerçi ben ilkini izlememiş olsam da keyif aldım.-ki ilkini listeme aldığım halde vakitsizlikten izleyememiştim.- Türkçesi “gecenden kalma” gibi bir şey zaten. Düğün yapmak için Tayland’ a giden kahramanlarımız düğünden önceki gece -farkında olmadan- haplanır ve olaylar gelişir. Senaryonun akıcılığı gerçekten güzeldi ve keyiflik bir film olmuş Cücük. Filmin ardından Koşuyolu parkında basketbol maçı yaptık ki bu ertesi günkü bacak ağrılarımın nedenini açıklıyordu. Maç üçe üçtü cücük. Anıl, Cansel, Doğuş a karşılık ben Nazlı ve Berkcan vardı. Evet Berkcan uzun süredir aramızda yoktu kendisini orada görmekten mutluluk duymuştum. Zaten maçı da biz kazanmıştık 17’ye 14 bitmiş olması lazım. Maçın ardından çimlerde kelime tahmin oyunumuzu oynadık Cücük. Sana bu oyunu anlatmadım sanırım. Herkes yanındakine anlatması için kulağına bir kelime söylüyor. Bir nevi sessiz sinemanın bir varyasyonu yani. Oyun sırasında Anıl ve Cansel gitmiş, Cansu’ yu evine bırakıp gelen Semih aramıza katılmıştı. Keyifli bir oyunun ardından evlere dağıldık canım.


Cuma günü malum jüri günüydü ve ben erken teslim ettiğim için (10. falan vermişimdir herhalde) sıranın bana erken geleceğini düşünüp 10 gibi okulda olmaya çalışırken Beşiktaş’ a vardığımda beni arayan Habibe kötü haberi vermişti. Beni listenin en sonuna 59. olarak  yazmışlardı! Bilsem evde biraz daha uyur, kalkıp spor yapar, ne bileyim peeling yaptırıp akşam üstü okula gelirdim lan! 59 nedir! Bak yazdıkça hala sinirleniyorum. Zaten bunu duyunca o kadar soğumuştum ki okula gelince merdivenlerde bekledim uzunca bir süre. Okulun içine girmek gelmedi içimden, düşün! Juri anında Habibe’ nin hal ve hareketleri biraz tuhaftı; O’ na bir şey içirmişler belli, sakinleştirici dediler ama bence tersine tepmişti. =) Kendisinde psikolojide “projeden kalma korkusu” denilen semptom görülmekteydi. Suratı kızarmış, vucut ısısı artmıştı. Neyse ki korkulan olmadı O ve Güven Ş.’ nin grubundaki hiçbir arkadaşı projeden kalmamıştı. Güzel bir haber de Esra ve Elif’ in de projeden kalmamış olmasıydı. Ben ise kah merdivenlerde; kah ortabahçede, kah tonozda ve kah okulun bilumum noktasında sıranın bana gelmesini bekledim ve tam da tahmin ettiğim gibi 6 buçuk 7 arası sıra bana gelmişti. Juri ortamı benim için rahat geçmişti. Ayhan Hoca kravatımı sordu ve takmadığımdan ötürü 5 puan eksik alacağımı söyledi. Cem İ. İse “Bünyamin’ le kulenin bitişi hakkında kafa patlattık ama bir şey bulamadık.” Dedi. Almula Hoca ise maketimi içeri sokarken kulemin sallanmasından ötürü onu arabalardaki kafası sallanan oyuncak köpeklere benzediğini söyledi. Candan Hoca 1000 maketimi istedi, teslim ettim ve teşekkür ettiler. Ben de teşekkür edip, 500 maketimi ve proje dosyamı alıp çıktım, bu kadar Cücüğüm. =) 

Eve gelince sıraya aldığım fimleri yavaş yavaş eritmek adına “2 süper film birden” uygulamasına geçtim ve bu bağlamda sırasıyla The Prestige ve The Hangover’ ı izledim. The Prestige gerçekten güzel bir film Cücük sana tavsiye ediyorum. 2 tane illüzyonistin çekişmesinden kaynaklanan bir macera sergilenmekte. The Hangover ise gene keyiflik, kafa dağıtmalık bir film. O da güzel. Kurgusu akıcı türlü şakalar komiklikler falan işte. =) Böyle böyle listemdeki filmleri eritmenin mutluluğu içindeyken arada Habibe aradı jürimi sordu ve o gün okula giderken yaşadıkları trafik maceralarını anlattı. Okulda anlatmayı unutmuştu bana. Cidden yüksek hızlarla okula varmışlar ve araçla bir süre tramvay yolundan falan gitmişler. Neyse ki bir şey olmamış. 

Cumartesi günü ise “proje sonrası temizliği” ne giriştim. Odamdan ortalama bir Çin kadını büyüklüğünde 2 tane çöp poşeti çıktı Cücük, inanamazsın!.. Oda rahatladı yahu! Temizlikten sonra spora gittim ve sporun ardından Cemil’ in doğumgünü için Taksim’ e geçtim. Burada Gülüzar, Sena, Cemil, Merve, Fatma ve Bilal-Merve çifti vardı. Daha sonra Hazal, Erhan ve Erhan’ ın sevgilisi geldi. Erhan’ ın sevgilisinin adını unuttum kusura bakmasın ama Erhan’ ın benim okulda yüksek yapıyor olması ilgimi çekmişti. Okul hakkında konuştuk biraz. Akşam 10 gibi oturduğumuz mekandan sıkılıp Araf’ a geçtik Cücüğüm. Sena’ nın amcaoğlu geldiği için mekanda 10 dakka durup gitti. Erhan-sevgilisi Merve, Cemil ben ve Gülüzar vardık mekanda. Dans ettik eğlendik hoş bir geceydi. Turistlerin dansları da ilgimizi çekmişti. =) 


Pazar günü malum, ülkede seçim vardı. Oyumu verdikten sonra listemdeki filmleri eritme girişimim devam etmek adına Despicable Me’ yi izledim. Hoş bir animasyondu bu. Sevginin insanlarını nasıl değiştirebileceğini gösteren bir filmdi. Ardından Bin Jip’i beğendiğim için Ki-duk Kim’ in başka bir filmini de izlemek adına “İlkbahar yaz sonbahar kış ve ilkbahar” adlı, İngilizcesi “Spring summer fall winter and spring” olan ve son olarak orijinal adı “Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom” olan dingin filmi izledim. Filmin adını yazarken yoruldum Cücüğüm.. =) Film aşırı dingin ama güzel mesajlar veriyor. Filmden sonra Nazlı ile Efendiler Dondurmacısı’ nda dondurma yedik.

 

Ve stajımın ilk günü gelip çatmıştı. Normalde bir yere erken gitmeyi sevmem ama nedense 8:50 de ofiste oldum. Benimle beraber işe başlayan 2 kişi daha vardı. Kalabalık bir ofis burası Cücük! 30 u aşkın çalışan var 2 ofis toplamında. Zaten ofisin fizik/mekan kritiklerini yapmıştım sana daha önceden. İlk başta bana yer ve bilgisayar bulmakta zorlandık, ardından toplantılar için kullanılan laptop bana tahsis edildi. Hakkı Can ile Serdar’ ın arasına sıkıştım ve çizime başladım. Çizdiğim proje bir yüzme havuzu. Serdar ile beraber çalışıyoruz. İlk gün çevresinin bir kısmını modelledim. Öğlen yemeği için Hasanpaşa’ da bir yere gittik. Yemek esnasında Habibe’ nin stajın hayırlı olsun temalı mesajı gülümsetti beni.. =) Akşam 9 gibi çıktık ofisten. Sonra Hakkı Can’ la eve yürüdük. Kendisi de bana yakın oturuyormuş. Eve uğradıktan sonra gene Efendiler Dondurmacı’ sına gittim. Nazlı ve Cansel vardı. Ardından Göktuğ ve Alp geldi. Dondurma yiyip evlere dağıldık. Salı günü ise arazi modelime devam edip upsin bozulmasından kaynaklanan sorundan dolayı işten erken(19) çıkıp spora gidebildim. Çarşamba ise havuzun planlarını düzelttim Cücük. Farkındaysan günler geçtikçe tek cümleyle falan anlatıyorum zira günlerim oldukça yoğun oluyor ve sana zaman ayıramıyorum kusura bakma…


2 yorum:

habi

bi an bu hafta ki yazının bana adanmış olduğunu falan geçirdim içimden okurken.. zira seni en korkutan da en güldüren de en absürd zamanlarda arayan da iyi yada kötü haberleri veren de hep ben olmuşum :)

FERibot

Evet yerinde bir tespit olmuş.. =)

Yorum Gönder

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting