2 Haziran 2011 Perşembe

Kara Perşembe

2 Haziran 2011 Perşembe
Evet Cücük sana kronolojik sırayla yazardım bilirsin ama bu sabah canım sıkıldı  o yüzden önce bugünü anlatmak istedim. Bilgisayar Destekli Tasarım dersi için sadece teslim olacak demişti hoca. Biz de çıktımız aldık 11-13 arası olan ders için 12de sınıfta olduk Habibe' yle. Sınıfta olduk da ne görelim!!!11birbir .... Hoca "yeterli öğrenci sayısına" ulaşılmadığı için final yapmaya karar vermiş! Finalin son 3 dakkasına yetiştik. Teslimi yapıp gidecektik ki hoca "süreyi 10 dakka daha uzatıyorum yapabildiğiniz kadarını yapın" dedi. 10 dakkada yapabildiğim kadarını yaptım Cücük ama Habibe sorun yaşadı hiçbirşey yapamadı. Alnımızda ne yazıyorsa o oluyormuş cidden. Habibeye kızdım çünkü kendisi yarım saat öncesindne okula gelmiş, benim "sen sınıfa çık hocayla bir konuş" dememe rağmen orta bahçede oturmuştu. Sınavdan sonra çıktıyı sert bir satıha yapıştırmak üzere (bkz: fotoblok) kırtasiyeye gittik. Bak hala elim ayağım titriyor ya! Bu şekilde bir son oldu bu ders için. Ardından gelen Tasarımda Özürlü Etmeni dersi için hazırladığımız paftanın son halinin yanımızda olmadığnı anlamamız da tarihte bugünün "Kara Perşembe" olarak anılmasını sağlamıştı. Neyse Ufuk gitti evden getirdi önemli bir sorun yaşamadık. Ama aksilikler doluydu anlayacağın. Tüm bunların ardından Mesleki Ingilzce 1 dersinin finaline girecektim. Bu ders, bu dönemki diğer derslerim gibi nasıl geçtiği pek anlamadığım derslerdendi zira çok az gitmiştim. (Hatırlarsın ki öyle az gitmek ki ikinci vizesini kaçırmak) Neyse bu finalde yaptık birşeyler ondan bir sıkıntı yoktu. =)

Şimdi flashback yapıp bir hafta öncesine geri dönüyorum Cücük hazır ol. (hatta 10 gün öncesine falan) Pazartesi günü kentsel tasarım dersi için, Habibe arkadaşının düğünü için gittiği "güzde" illerimizden Kırşehir' den dönmediğinden  ve Duygu da Antalya' dan yeni döndüğü için yorgun olduğundna mütevellit  tek başımaydım. Gül Hoca' ya render larımı gösterdim. Projeden konuştuk falan. Ardından Yapı Fizği II dersi için hazırlamış olduğumuz sunumları ve çıktıları teslim ettim. Bir yandan da öğrenci işleri ile staj işleri için koşturuyordum. Sana söyledim mi bilmiyorum Cücük B.D. nin ofisinde staj yapacağım. O gün okulda olay çıktığı için arka kapıdan çıktım ve Hasanpaşa' daki ofise gittim belge imzalatmak için. Ofis ile ilgili ilk izlenimlerimi aktararayım hemen sana: Dekoratif açıdan böyle brüt beton kırmızı parlak yüzeyler falan hoş şeylerdi bunlar. Fizik/mekan açısından biraz loş ve derin bir mekandı. Bu arada 2 ofis var sokakta. Arasıda da reklam ajansı var. Ben üçü de bizim ofis sandığım için ortadan giriş yaptım ve amatörlüğü damarlarımda hissettim.. =) Bakalım beni nasıl günler bekliyor zira en az 60 gün oradayım..

Salı günü projeye gene gitmedim ve gene hoca gelmedi. Bu ikinci kes denk geliyordu şans işte..=) Ama öğleden sonra okula gidip tasarımda özürlü etmeni dersi için Ufuk ve Müge ile çalıştık. Çarşamba okula gitmedim Cücük çünkü Yapı Yönetimi ve Ekonomisi dersinin mazaret sınavı vardı. Perşembe günü bilgisayar destekli tasarım için hazırladığımız öteki paftayı teslim etmiştik ve tasarımda özürlü etmeni dersinde bir gün önce hazırladığımız paftayı hocaya gösterdik. O değil de bu dönemki derslerimin isimleri ne kadar uzun yahu yazarken yoruldum inan!.. =)



Gelelim Cuma gününeeee... =) Okulun son günüydü Cücük ve son proje dersi. Bu dönem de bitmişti artık finaller kalmıştı. Projeden sonra spora gittim ve akşam içimde dans etme isteği vardı! Bir yandan Cansel de Indigo' ya çağırdı ama ben okulun Davutpaşa kampüsündeki Hande Yener konserini tercih ettim. Öğlen "la Hande Yener' e mi gidieceksiniz?" diyip akşam konser alanında bulunmam da manidar olmuştu Cücük.. =) Konser güzeldi eğlendik. Yıldız tayfasının dışında dikkatimi çeken isim Ayça olmuştu. Kendisinin geleceğinden bihaberdim. O' nunla stajım hakkında konuştuk zira kendisi geçen yaz B.D.' nin yanında çalışmıştı. Konser dönüşündne bahsedeyim biraz sana. Konser dönüşü öncelikle uzun Davutpaşa yolu sırasınca Esra' ya mukayet olmaya çalışıyorduk İlker ile. Çünkü Esra' nın kafası baya güzel olmuş küfür falan eidyordu hatta... İlker' le konserden konsere görüşüyorduk adeta. Konser dönüşü "bekle arkadaşım arabayla gelecek beraber döneriz" dedi. Dedi de araba geldiğinde zaten doluydu bir de ekstradan biz bindik. Yanlış saymasıydam 8 kişiydik. Evet yazıyla sekiz!.. :D Cumartesi ne yaptım hatırlamıyorum inan. Heh yazarken hatırladım. Spora gittim ardından da kentsel tsarım için 3 boyutlu modelleme yaptım. O model baya uzun sürdü. Gece bitti falan. Sonra Habibe' ye yolaldım. Pazar günü ise Yapı Fiziği II çalıştım zira ertesi günü final vardı. Pazartesi günü Kentsel teslimini yaptık ve Yapı Fiziği finali olduk. Fena geçmedi Cücük. Salı günü ise Yapı Yönetimi ve Ekonomisine çalıştım. Çarşamba aslında başka bir dersimden daha final vardı o da Toplumsal Yapılar ve Tarihsel Dönüşümler dersinden başkası olamazdı. Ama o dersi o kadar boşlamıştım ki fotokopiden not almak bile gelmedi içimden inan! Zaten notlar tuğla diye tabir ettiğimiz yapı malzemesinden bile kalındı alsam bile okumazdım ki! Neyse zaten iyi ki de almamışım. Dersin finali 20 test sorusundan oluşan bir sınavdı ve tabiri caizse kopyanın dibine vurduk! Uzun zamandır böyle kopya çekmemiştim. Kopya aldı yürüdü yahu.. =) Soruların %21ini okudum desem yerdir. (küsüratlı rakam vermemin salladığım ile uzaktan yakından ilgisi yoktur desem de inanmayacaksın zaten Cücük) Soruların cevapları arkadan geliyordu bana. Bazı soruların cevaplarını da yandna ve önden aldım. Öyle böyle atlattık bu dersi de anlayacağın.. =) Perşembe günümü ise yukarıda anlattım zaten Cücük. Son 10 günüm böyle geçti. Yarından itibaren projenin son rötuşlarını yapıp teslime hazır bir hale getireceğim. Öptüm gıdından!...

5 yorum:

habi

bugün okul koridorunda avazın çıktığı kadar sesini yükselttiğinde içine ... kaçmış ferhatla tanıştım ve çok yadırgadım seni..bağaaa sesini yükseltme bir daha.. hala gülmekteyim:D komik oluyor:D

sonrasında hande yener konserine herkesi davet edip benim gelmediğimi ve hepinizin gözlerinin seninse telefonun bile beni ne kadar aradığından hiç bahsetmemişsin.. darıldım.. kırıldım.. ayrıldım.

ve lütfen okuldaki bütün esnaflarla olan samimi ilişkim sayesinde kırtasiyeciye fotoblok yaptırmış olmamım takdir edilmesini istiyorum:D tehtid ederek elimi sürmeden yaptırdım:D öptüm satırlarından..

FERibot

ahahah haklısın bak çok önemli detaylardı bunlar. sayende Cücük bunları bilecek, unutmayacak.. ;)

A. İlker

hahaha buraya denk geldim demin =) sen indikten sonra ibrahim araban biri mi indi demin diye sordu ve ardından ferhat kim diyerek günün bombasını patlattı =)

FERibot

aslinda o araçta yoktum ben hiç. parapsikolojik birşey bi' nevi.. =)

habi

bunu da öğrendim yaa :D:D

Yorum Gönder

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting