19 Ağustos 2011 Cuma

Kloroform

19 Ağustos 2011 Cuma 0

Merhaba Cücük. Yaz aylarımı ofis ortamında geçiriyor olmak gelecek yıllarımın nasıl olacağının habercisi oldu adeta. Yoğun iş ortamında, yoğun bir biçimde çalışıyorum genel olarak. Sermaye Piyasası Kurulu için bir gökdelen tasarladık mesela geçen hafta. Bütün haftam onunla geçti. Hatta Cumartesi Pazar’ ım da ve Pazar gecem de.. =) Çizimlerin ardından maketini de yaptık. Lasercut’ ta pleksi parçalarını kesip oldukça zehirli kloroform yardımıyla parçalarını yapıştırdık. Ortaya fena bir şey çıkmadı ama Pazartesi sabahı kafalarımız da oldukça fenaydı.. =) Zaten pleksinin kesilirken yaydığı kokuya klorofom kokusu eklenince benim resmen başım dönüyordu. Haftasonu  çalıştığımızdan ve Pazar günü de sabahladığımızdan mütevellit Çarşambaya kadar tatildim. Pazartesi evde uyudum ve akşam da spora gittim. Salı günü ise önce Gülüzar’ la buluştum ardından akşamüstü Doğuş,Nazlı,Tayfun ve Esra da aramıza katıldı. Esra Tayfun’ un yeni sevgilisiydi ve arkadaşları olarak Tayfun’ un bu seçimini takdirle karşıladık. =) Çarşamba ise malum işe gittim. Perşembe ise ayaküstü Kemerburgaz’ da yapılan master plan çalışmasının maketi kitlendi bana.. =) Maket baya uzun sürdü ve gece işten çıktık. Bu yüzden Cuma akşamüstüne kadar uyudum. Cuma günü bisikletle uzun yola gideceğimiz için kask aldım. Hedefimiz bisikletlerle Şile’ ye gitmekti. Ancak Cuma akşamüstü Moda’ da demlenen Erdem’ in yanına gittim ve bisikleti kayalıklara koymuştum. Bisiklet devrildi kayalıklarda Cücüğüm. Ufak bir sorun çıkmıştı bisikletimde. Esra’ ya o gün Taksim’ e geleceğim için söz verdiğim için Taksim dönüşü o ufak sorunu evde kısa sürede çözeceğimi düşünerek Kadıköy’ deki otoparka bisikleti kitleyip Erdem’ le Taksim’ e geçtik. Taksim’ de İlker ve Esra ile bir iki saat takıldıktan sonra eve döndüm ve bisikleti tamir etmeye başladım zaten kısa sürer diye düşünüyorum. Lakin öyle değilmiş. Gece boyunca uğraştım ve uyuz oldum. Bu yüzden Şile işi de yalan oldu anlayacağın.. =(

Cumartesi bisikletimi tamir ettirmek adına bisikletçi gezdik Nazlı ve Doğuş’ la birlikte ama 50 lira gibi bir masrafı çıkınca vazgeçtim, zira artık o bisikletten sıkılmış daha fazla para harcamak istememiştim. =) Akşam da Caddebostan’ da takıldık  Fatih ve Apo da Büyükada’ dan geliyorlardı. Şile işi yalan olunca adada denize girmişlerdi. Pazar günü Sirkeciye’ ye gittim ve bisiklet aldım Cücüğüm!.. Kron XC 500 alacakken XC 1000 i görüp vuruldum adeta ve hemen aldım! Alır almaz Tophane, Fındıklı, Kabataş’ ı ve Beşiktaş’ ı geçip oradan Darphane dolaylarında olan Esra’ nın yanına gittim. Bir önceki gece Redd konseri çıkışı İlker’ de kalan Esra ile takıldıktan sonra Vapur’ la Beşiktaş’ a gelen Apo ile buluştum. Ortaköy,  Arnavutköy, Sarıyer derken İstinye’ ye geldik. Biraz dinlendikten sonra İstinye Park’ a gitme kararı aldık. İstinye bayırını (yükseklik 120 metre) tırmanıp hedefimize ulaştık.. =) Yemek yiyip biraz orada vakit harcadıktan sonra Büyükdere Caddesi üzerinden Beşiktaş’ a geri geldik. Büyükdere Caddesi üzerinde baya hızlıydık Cücüğüm.. =)

Pazartesi iş çıkışı spora gittiğim için herhangi bir bisiklet aktivitesi gerçekleştirememiş olsam da Salı günü Apo’ ların oraya İçerenköy’ e gittim. Hatta dönüşte çevreyolundan dönerek ilklere imza attım. Çarşamba günü Galata köprüsünde balık tutmaya çalışan Nazlı ve doğuş’ un yanına gittim Akşam da bisikletlerle bi Ortaköy yapıp geri döndük. =) Perşembe ise spora gittim. Asıl olay Cuma günüydü cücüğüm. İşten biraz erken çıkıp Sirkeci’ de bisikletimin ilk hafta bakımına gittim. Ardından sahil yolundan Yenikapı’ ya gittim nedensiz. Yol güzel geldi. Aklıma Esra geldi. O' nda iftar yapıp geri dönebilirdim. Yolda aradım tamam gel dedi. Böylece seyahatimin bir amacı olmuş oldu.. =) Neyse işte Bakırköy girişini gördüğüm halde bilinçli bir şekilde yolu uzatıp Ataköy üzerinden Esra’ nın eve ulaştım. İftarı açıp biraz lafladıktan sonra yola koyuldum ve Karaköy’ e bir baklava molası verip Bostancı’ da beni bekleyen Apo Emir Nazlı Doğuş ve Fatih’ le buluştum. O gün orada Maltepe’ ye kadar giderek toplamda 70 kilometrelik bir tur yapmış oldum.

Pazar günü evde dinlendim. Das Leben der Anderen adlı güzide filmi izledim. Pazartesi falan ne yaptım tam hatırlamıyorum cücüğüm sana yazmayalı baya oluyor kusura bakma o yüzden bu haftayı biraz silik geçiyorum, Çarşamba günü sağanak yağmurlu olduğu için ilk frenimde kayıp bisikletten düşmüş olmam aklıma geliyor. =) Cuma gününden bahsetmek istiyorum. Cuma günü iş çıkışı Zelia, Onur ve Oğuz’ la buluştum. Kadıköy’ de barlar sokağındaki bi barda takılırken Esra bana mesaj attı Taksim’ e çağırdı. Biz de kırmadık tam kadro gittik. Yüksek ses seviyesi olan mekanda takıldıktan sonra sahur yaptım ben ve sonra Oğuz’ un evine gittik. Yolda bindiğimiz taksinin şoförü (lakabı süslü) bize kendisinin besteleyip sözlerini yazdığını şarkıyı söylerken gizlice kaydettim tüm telif hakları Süslü Abi' mize aittir şimdiden söyleyeyim.. =)  Cumartesi işe gittim ve çıkışta Apo ile Üsküdar’ a gittik bisikletle. Üsküdar’ dan da Bostancı’ ya geçtik Fatih’ le buluştuk. Pazar günü de Erdem ve Apo ile Maltepe’ de takıldık.

Pazartesi ne yaptım tam hatırlamıyorum çünkü iş çıkışlarında bisiklete falan biniyorum ya eve gelince de yazmıyorum sana unutuyorum işte.. Salı günü ise ofisten stajyer arkadaşlarım Gözde, Simge Bünyamin, Burcu, Burcu' nun liseden arkadaşı, Dilan ve Ali ile birlikte Kuruçeşme' de açık hava sinemasına gittik. O ortamı çok sevdüm Cücük!.. Filmden ziyade Istanbul' u seyrettim diyebilirim.. =P Bu arada filmden bahsedecek olursak Horrible Bosses isimli eğlencelik bir Hollywood filmiydi. Çarşamba günü gene Sirkeci’ ye geçtim bisikletin ikinci bakımını yaptırıp gene Esra’ nın yanına gittim O’ nu 5-10 dakka görüp geri döndüm. Yolda telefonumun şarjı bitmemiş olsaydı belki Taksim’ e geçerdim. Esra taksim’ e geçiyordu zira. Neyse kısmet değilmiş Cücüğüm.. Perşembe günü ise Nazlı ile buluşup Üsküdar’ a oradan da Göksu’ ya gittik Cücüğüm. Akşam dönüşte Nazlılarda takıldım 1-2 saat Cansel’ i de görmüş oldum güzel oldu. Cuma günü ise iş çıkışı uzun bir süreden sonra direkt eve geldim. O yüzdendir ki şu an bu yazıyı yazabiliyorum.. Sağlıcakla kal… =)

◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting