17 Mart 2011 Perşembe

Ulasamadım Sana...

17 Mart 2011 Perşembe
Ulaşamadım sana canım bloğum. Çok korktum inan. Mahkemeler engellemiş seni. Hergün yolunu gözledim. Yazamadım, sustum içime attım. Düğüm düğüm oldu hatta içim. Çok yazasım vardı zaten. İnan insan elindekilerin değerini gidince anlıyormuş. Çok özledims seni Cücük!!!!111birbirbir Biraz duygusal yaklaşmış olabilirim ama cidden geçen gün yokluğunu hissettim olm!.. Umarım bir daha senden ayrı kalmam.


Baya birşey birikti gene. Kronolojik olarak davranırsam geçen haftadan başlamak lazım gelir. Günlerden bir gün ben Hicran Tamer okulda takılıyoruz hatta tam bir hafta öncesi çünkü hatırladım Habibe ve Esra gelmemişti o gün okula. Tamer' le projeden (mt5) ve Nevzat Sayın' ın Emirgan' daki projesinden falan bahsediyoruz. (Yapı Fiziği 2 dersi için bu projeyi inceleyeceğiz de ondan) neyse işte Tamer seni sordu. "Oraya sen mi yazıyorsun" dedi. Ben de yok başkası yazıyor diye dalga geçtim. "O kadar şeyi sen mi yazdın" diye sordu. Yazmama şaşırdı. Evet yazıyordum. Yazmak keyifli geldi yazıyorum ama sadece metin değil seni görsel açıdan da zengin tutmayı severim Cücük bilirsin.

Neyse canım Cücük' üm. Bu arada kronolojik sıralamada hata yaptım Salı günü de Habibe' yle maket yapmıştık. Güzel oldu vesselam. Habibe' nin eli su topladı hatta. Benim de arazi katmanlarını yapıştırmak için uyguladığım pres yöntemi görülmeye değeri. =) Cuma günü projeden sonra mt4 çalışan insanların yanına gittim çünkü biz salı günü maket yaparken onlar da komple Istanbul Boğazı' nın maketini yapmak gayreti içindeydiler. İlgimi çekmişti ve son halini görmek istedim, pek ilerleme katetmemişlerdi ama. =)

Cuma akşam mimarlar odasına gittim. Kolokyum ve ödül töreni vardı Kadıköy İskelesi yarışmasının. Bu sırada yanımda Ozan Ş. ve Seda vardı. Etkinliğe Feride Ö Zafer A. Güven Ş ve Serhat B. de katılmıştı.Soru-cevapların ardından sergide projelere baktık. Elif' le Ayça' nın (daha sonradan farketmeden kaldırdıklarını öğrendim) tarihi iskeleyi kaldırmış olmalarına şaşırdım. Feride Hoca Cansel' in benim için yaptığı karavata ilgi gösterdi. =) Ozan yanında bir arkadaşını da getirmişti onlar Galata köprüsüne balık-ekmek yemeğe gittiler biz de sergiyi biraz daha gezip Karaköy Güllüoğlu Baklavacısı' nın yolunu tuttuk. =) Özlemişim bu tadı Cücük. Mimar Sinan' dayken daha sık yerdim. Baklava yerken lafladık Seda 'yla. Uğur' dan ayrıldığını öğrendim. Herşeyin hayırlısı dedim.  Dönüş için vapur iskelesine gittiğimizde Mimar Sinan' dan arkadaşlarım Ahmet ve İlker' e denk geldik.. Onlar da okuldan dönüyorlarmış. Vapurda da İsmail Barış Apo ve diğer arkadaşlarımızdan konuştuk.



Salı günü yani dün Juri vardı bloğum. Çok güzel hazırlanmıştım. Hatta maketimi kurarken Cem İ. "ilüzyonist bir tavrı var" dedi. =) Büyük bir heves ve heyecanla projemi sundum. Genel olarak fikirlerimi beğendiler gelişmesi için birkaç öneri sundular. Demin bahsettiğim kravatı bugün de takmıştım o da en az proje kadar sükse yaptı.. =) Juri' deki diğer isimler de Ayhan B. Almula K. Candan Ç. idi. Bünyamin D.' nin işi çıkmıştı herhalde. Juride sadece 20 kişiye sıra geldi. Diğer 50 kişiye de Cuma günü bakılacak, umarım o zman Bünyamin D. gelir çünkü diğer projeleri karşı tavrını merak ediyorum...

Cansel' in kadrolu bir işe başladığını öğrendim dün. Kendisi adına çok sevindim. Paralı bir televizyon yayınının Türk sineması kanalında mozaik yapmak üzere işe girmişti. Maaşı sigortası yıllık izni herşeyi tanımlıydı. İlk günden de Çılgın Bediş' i mozaiklemiş hatta... =)

0 yorum:

Yorum Gönder

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting