21 Ocak 2011 Cuma

Teslim Öncesi ve Sonrası

21 Ocak 2011 Cuma
Merhaba sevgili bloğum Cücük. Bir süredir yazamıyordum ama seni unuttum sanma. Modemi çıkartmıştım ondan. Malum bir süredir proje için uğraşıyordum. Nihayet yetiştirip teslim edebildim.

Proje çizerken günlerden bir gün (Pazartesi) Semih ve Cansel' le işten çıkmış Nazlı' yı da alıp yemek yedik Acıbadem' de, ardından da Ceviz Ağacı' nda birer çay içtik. diğer günler hemen hemen bir birinin aynıydı. Sabah kalkıyordum çizip çizip çizip yatıyordum. =)

Teslim günü gelmiş çatmıştı. Habibe'ye telefonda okulda çıktı alıp almayacağımıza karar vermek için önce okuldaki yoğunluğa bakmak lazım dedim ve okula gitmesini önerdim. Şansa okuldaki ozalitçi boştu ve işimizi bitirdik. Ardından o çıktıları sert bir satıha yapıştırrmak için kırtasiyeden 2mm lik 12 adet oluklu mukavva aldık. Benim 5 Habibe' nin de 7 paftası vardı Cücük.

Bu paftaları fotoblok haline getirmek için çatıya çıktık. Çatıdaki sınıfta Ecem, Hafsa Ahmet ve Ece de vardı. Neyse biz başladık daha sonra Semih ve Cansel de bize katıldı. Semih yüksek lisans mülakatından geliyordu ama jurideki hocaların sorduğu akışkanlar mekaniğindeki bir formülü tam bilememiş olmasından dolayı morali bozuktu.

Paftaları teslim ettik, ardından hukuka giriş dersi için hocanın yanına gittik ama hoca daha finalleri okumamıştı boş döndük anlaycağın. Orta bahcede bir süre oturduk bu süre zarfında Esra Hicran ve Özlem de vardı. Sohbetimize wafer master da eşlik ediyordu. ;)


Okuldan çıktıktan sonra Acıbadem' den Doğuş' u aldık. Kendi tabiriyle b.k gibi geçen bir finalden çıkıp gelmişti kendisi. Son durağımız ise Ümraniye oldu. İşten çıkan Nazlı' yı da alıp İKEA' da yemek yedik. Yemekten sonra Nazlı Doğuş' u ikinci kez keklemişti. Konu, yemekle alınan cam bardakların sigara içmek için balkona çıktığın zaman kağıt bardakla değiştiriliyor olmasıydı. Doğuş bunun varlığına inanıp kasadan kağıt bardak talep etmiş olmadığını da öğrenince "kocaman yazmışsınız oraya" demişti.

Yemekten sonra İKEA' nın rahat koltuklarında bir süre oturup Bostancı sahile geçtik. Burayı seviyorum aslında ama hava soğuk be Cücük. Arabadakiler sigara içiyor diye dışarı çıktıp ada manzarasını falan izledim güzeldi aslında "Deliler" i açtım dinledim. Ama sonra kıçım dondu lan!...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting